Με ενα λαούτο κι ένα βιολι...
Με ενα λαούτο κι ένα βιολι...
Με υπέροχες εικόνες ολοκληρώθηκε η πρώτη μας εκδήλωση σε συνεργασία με τον Δήμος Φιλοθέης Ψυχικού
Ένα μεγάλο ευχαριστώ στα μέλη των χορευτικών ομάδων μας,τον ακούραστο,μοναδικό και φωτισμένο χοροδιδάσκαλο και λαογράφο Τζίμης Ηλίας για το άρτιο και υπέροχο αποτέλεσμα της εκδήλωσης.
Την Βασιλική Τσιμπούκη που διηύθυνε την παιδική μας χορωδία
Ευχαριστούμε τους αντιδήμαρχους Evelina Paltzoglou Aris Nakas Ilias Angelopoulos για την στήριξη και παροχή υλικοτεχνικών υποδομών.
Ευχαριστούμε για την παρουσία τουςΤον Δήμαρχο Χαράλαμπος Γ. Μπονάτσος την Πρόεδρο του ΔΣΚατερίνα Αλεξοπούλου Προέδρους Φορέων που μας τίμησαν!
Μια όμορφη βραδιά που χρωστά την επιτυχία της και στους φίλους εθελοντές μέλη μας Georgia Palyvou-Kiapa Maria Thomopoulou Mairi Karekli Λια Βερναρδου.
Ευγνώμονες για την τοπική μας ταβέρνα #ΚΛΗΜΑΤΑΡΙΑ για την βοήθεια στην παρασκευή κάποιων εδεσμάτων.
Και φυσικά όλους εσάς φίλους, μέλη, γείτονες που αγκαλιάσατε την εκδήλωση μας.
Ευχαριστούμε και συνεχίζουμε






















