Ο ΜΕΟ φέρνει τους μουσικούς του δρόμου στις πλατείες μας
Ο ΜΕΟ φέρνει τους μουσικούς του δρόμου στις πλατείες μας
Ο Μορφωτικός Εξωραϊστικός Όμιλος Νέου Ψυχικού συμμετέχοντας και φέτος στο πρόγραμμα «Μαζί στο Καλοκαίρι 2026» του Δήμου Φιλοθέης – Ψυχικού, προσκαλεί μικρούς και μεγάλους σε δύο όμορφες μουσικές βραδιές στις γειτονιές της πόλης μας.
Την Τρίτη 23 Ιουνίου, στην Πλατεία Λαμπράκη («Ψαράκια») στο Νέο Ψυχικό, το συγκρότημα «Άνωμο» θα παρουσιάσει ένα αφιέρωμα στους μουσικούς του δρόμου και στο ρεμπέτικο τραγούδι.
Την Τετάρτη 24 Ιουνίου, στην Πλατεία Αγωνιστών 1821 (πλατεία Άγιος – Ρήγα Φεραίου), η μπάντα των Βασίλη Πασλίδη και Δημήτρη Φραγκούλη θα μας ταξιδέψει στο έντεχνο, λαϊκό και παραδοσιακό τραγούδι.
Στη δεύτερη εκδήλωση θα συμμετάσχουν επίσης η Παιδική και η Εφηβική Χορωδία του Μ.Ε.Ο., χαρίζοντας μια ξεχωριστή νότα στη βραδιά. Και οι δύο εκδηλώσεις ξεκινούν στις 20:00 και η είσοδος είναι ελεύθερη.
Σας περιμένουμε να συναντηθούμε, να τραγουδήσουμε και να γιορτάσουμε το καλοκαίρι στις πλατείες της γειτονιάς μας!

